Comité van Aanbeveling

Met gepaste trots presenteert het Limburgs Fanfare Orkest haar Comité van Aanbeveling. Een aantal mensen uit de muziekwereld en een aantal mensen daarbuiten. Ze hebben echter allen gemeen dat ze het orkest een zeer warm hart toedragen.

Op onze Facebookpagina stellen wij de mensen nader aan u voor, waarbij u ook kunt lezen waarom zij zich beschikbaar stelden voor het Comité van Aanbeveling.
Hier alvast de namen:
Johan de Meij – componist/arrangeur/dirigent
Eric Vloeimans – trompettist/componist
Bert Appermont – componist/dirigent/docent
Michiel Dijkman – head of corporate affairs & comms samsung benelux/ partner van stichting méér muziek in de klas
Kevin Houben – componist/dirigent
Rob Mennen – freelance musicus
Hans Schillings – Voorzitter, bestuurslid en ambassadeur van lokale, regionale en landelijke Oranjevereniging
Hardy Mertens – componist/dirigent/docent
Dyanne Sleijpen, Maud Wilms en Linda Zijlmans, samen Op Geveul – singers, songwriters
Harrie Reumkens – Artistiek Adviseur WMC Kerkrade
Kirsten Paulus – Presentator en programmamaker L1

Wij zijn zeer vereerd dat deze mensen zich comiteren met ons gedachtengoed. Wij willen hen daarvoor alvast hartelijk danken!!

LFO Contactinformatie

Inschrijven nieuwsbrief
Klik hier om u aan te melden voor onze nieuwsbrief!

Wilt u contact opnemen met het LFO klik dan hier.

Bankrelatie
Rabobank